Boska Keto Waniliowa Panna Cotta

Kochani 🙂 Za oknami piękna, gorąca, kolorowa, polska Pani Jesień. W tym roku wyjątkowo zachwyca nas błękitem nieba i słońcem. Dziś mamy dla Was coś, co mnie osobiście kojarzy się z wakacjami. Jest lekkie, słodkie, a na dodatek bosko waniliowe. W tak słonecznym dniu, nie może zabraknąć słonecznego deseru. W taki dzień wszystko powinno być

Zapiekanka „Pani Jesień” – keto sposób na pożywny posiłek

Gwiazdą soboty jest przepyszna jesienna zapiekanka. Doskonale nadaje się ona zarówno na obiad, jak i na ciepłą  kolację. Jest to kolejna z propozycji naszych keto dań, które zadowolą nawet najwybredniejsze podniebienie. Składniki: farsz: 1/2 pokrojonej drobno cebuli ząbek posiekanego drobniutko czosnku 2 łyżki masła lub oliwy z oliwek 60 dag mielonego mięsa wołowego, bądź jagnięciny

Czekoladowe Brownie keto – Czekoladowe Niebo

Mmmmm….dziś mamy dla Was coś słodkiego, coś pysznego, coś z czekoladą. Zawsze przecież lepiej jest sobie życie osładzać, prawda? Ten prosty przepis na keto ciasto często będzie gościł w Waszej kuchni. Jeśli tylko raz spróbujecie, będziecie sięgać po nie za każdym razem, gdy najdzie Was ochota na…Czekoladowe  Niebo. Składniki: 75 g mąki migdałowej 115 g

Pyszny chleb keto – fit pieczywo, które pokochasz!

Dieta ketogeniczna to dieta, w której do minimum eliminujemy spożycie węglowodanów. Odstawiamy tradycyjne chleby, makarony, kasze, ryż. Zjadamy mięso, warzywa.  Sekret tej diety, to paradoks: jesz tłuszcz, by spalić tłuszcz. Chodzi o to, by wejść w tzw. stan ketozy – energia którą organizm czerpie z glikogenu (powstałego w wyniku spożycia węglowodanów) zostaje zastąpiona przez energię uwalnianą z

Muśnięte słońcem czyli sałatka z kozim serem, boczkiem, awokado i rukolą

Bohaterką odcinka jest pachnąca jeszcze latem, szalenie lekka , zdrowa i pożywna sałatka. Jej główną subtelną, ale wyrazistą nutę stanowi kozi ser, oraz aromatyczny boczek. Nutę egzotyki wprowadza natomiast  awokado,a  rukola i orzechy włoskie wzbogacają smak. Całości dopełnia sos, na bazie oliwy z oliwek, majonezu, śmietany i  soku z cytryny. Składniki 8 plastrów koziego sera

Chlebek bananowy

Dziś przedstawiam Wam … doskonały przepis na chleb bananowy! 🙂 SKŁADNIKI: 3 średnie dojrzałe banany ¼ szklanki oleju roślinnego ¼ szklanki mleka migdałowego ½ szklanki brązowego cukru 2 łyżeczki czystego ekstraktu waniliowego 2 szklanki mąki 3 łyżki orzechów laskowych 1 łyżeczka cynamonu 1 łyżeczka sody oczyszczonej ½ łyżeczki soli plasterki bananów, do ułożenia   PRZYGOTOWANIE:

Napój z cytrusów i imbiru.

Ten napój z cytrusów i imbiru, doskonale usuwa toksyny z organizmu. Pij codziennie na pół godziny przed śniadaniem. 1 duży grejpfrut 2 pomarańcze 1/4 limonki 1/2 calowy kawałek korzenia imbiru Usunąć skórki z owoców cytrusowych, pociąć je i wycisnąć  sok! Zblendować ze świeżym imbirem. Udekorować plasterkami pomarańczy lub limonki i dodaj kostki lodu. Pić rano

Mus czekoladowy z awokado i bananem

Macie ochotę na coś mocno czekoladowego? Proponujemy puszysty mus o smaku banana i czekolady 🙂 Obejrzyjcie wideo. Składniki: 1 dojrzały banan 1 awokado 2 łyżki kakao 3 łyżeczki cukru ( lub w/g uznania) Przygotowanie: Awokado  i banana obrać, pokroić. Wrzucić do Thermomixu lub innego urządzenia miksującego. Dodać kakao i cukier. Miksować 10 sek/ obr 7,5. W razie potrzeby